המשביר לצרכן מציג: סלקציה בכניסה לחנויות הרשת

מהיום ועד לסוף החודש תתקיים במשביר לצרכן "מסיבה סגורה", כך לדבריהם • האם יש טעם לפגם בהחלטה לערוך סלקציה בכניסה לחנויות - או שמא מדובר בקמפיין לגיטימי?

המשביר לצרכן/צילום:תמר מצפי
המשביר לצרכן/צילום:תמר מצפי

"קיבלתי הודעה מוזרה כי משבוע הבא אוכל להיכנס אל המשביר רק בהצגת תעודת זהות. פניתי לקניון במקום מגוריי והבנתי כי הם קיבלו מכתב מהנהלת המשביר בעניין זה. מישהו יכול להסביר לי מה קורה במשביר?", כך לשון פנייה שהתקבלה במייל האדום של "גלובס".

ואכן באותו מכתב ששיגרה הרשת להנהלות קניונים בהם ממוקמים סניפים של המשביר לצרכן, היא מעדכנת כי ממחר (ב') ועד 30 במאי הכניסה לסניף המשביר לצרכן בקניון תתאפשר אך ורק בהצגת תעודת זהות לשומר בכניסה. "אנו רואים לנכון להקדים ולהודיע לכם, וזאת במקרה שיעלו שאלות או יגיעו תלונות למשרדי הנהלת הקניון", כך לשון המכתב שעליו חתומים רמי שביט, מנכ"ל המשביר לצרכן, ועדי בלומפנלד, המשנה למנכ"ל הרשת.

הסיבה לסלקציה שמבקשת הרשת לערוך בתקופה האמורה היא לאור הנחות מיוחדות המוענקות לחברי מועדון במסגרת מבצע המוגדר "מסיבה סגורה". יודגש כי המשביר לצרכן היא רשת שדוגלת בשיטת מבצעים מרובים במחלוקת השונות לאורך ימות השנה, כשברוב המקרים חברי המועדון מקבלים הטבות נוספות. מכאן שההחלטה לסגור את שערי המשביר למי שלא נמנה על חברי המועדון, למרות שהיא משקפת מבחינת המשביר מעין גימיק של נחשקות, תמוהה למדי.

בנוסף על כך, ממילא יותר מ-80% מהרכישות שנעשות במשביר לצרכן נעשות על-ידי חברי המועדון. נשאלת השאלה האם יש טעם לפגם בהחלטה לערוך סלקציה בכניסה לחנויות - או שמא מדובר בקמפיין לגיטימי?

במשביר לצרכן הסבירו ל"גלובס" כי למשך 3 ימים הכניסה לסניפי המשביר לצרכן תתאפשר למוזמנים וחברי מועדון בלבד. "מדובר במסיבה פרטית/אירוע מכירות מיוחד סגור". עוד צוין כי מועדון המשביר לצרכן מונה למעלה מ-730 אלף בתי-אב, וכי "הכניסה תהיה סגורה, ויעמדו שומרים".