מדטרוניק | פודקאסט

אורי הדומי: המכירות דשדשו, אז הכפלנו פי 10 את המחירים

מההנפקה בבורסה דרך פיתוח חשאי של מוצא חדש והסכם עם אחת מהחברות הגדולות בעולם שגם עלה לחברה בחקירה ועד לאקזיט הענק • מנכ"ל מזור רובוטיקה התראיין במאי האחרון לפודקאסט שוק ההון של גלובס "כיסא מנהלים". רגע לאחר האקזיט אנחנו מביאים את הראיון בשנית • האזינו לפודקאסט

בפרק השני של הפודקאסט "כיסא מנהלים" שפורסם בחודש מאי האחרון דיברנו עם אורי הדומי על מזור רובוטיקה המייצרת רובוטים לניתוחי עמוד שדרה. רגע אחרי האקזיט שבמסגרתו נמכרה מזור ב-1.6 מיליארד דולר, אנחנו מביאים את הראיון בשנית.

אם תצפו מעט בסרטוני ההדמיה של החברה, לא תבינו למה בכלל יש צורך ברופא בהליך ניתוחי שנעזר ברובוטים שלה. לפחות לפי הסרטונים העבודה נראית קלה למדי. וגם אם תסתכלו על הפרסומים האחרונים של החברה, עם דגש על ההסכם שלה עם אחת מהחברות הענקיות בעולם ועל השיפור המתמיד בתוצאות הכספיות, יהיה לכם קל להפליג במחשבות ולדמיין מכרה זהב.

אבל, אם להיות עדינים, מזור עדיין במעבר מחברת "חלום" לחברה סולידית. במציאות הסיפור מאוד מורכב. מתחילת דרכה למזור היו אין ספור קשיים, כמו מכירות נמוכות, קושי בחינוך השוק ואפילו חקירה ב-SEC. בהובלתו של אורי הדומי, מנכ״ל החברה, ובאמצעות טקטיקת שיווק קאוונטר-אינטואיטיבית, היא הצליחה להגיע לרווחיות מסוימת (שמאז נסוגה ממנה), תזרים מזומנים חיובי וגם להגיע יחסית בשלה לעידן שבו תתפתח לה תחרות.