הפרסומת של בזק עם עומר אדם - עדיין הכי זכורה ואהובה

שיעורי הזכירות לפרסומת של בזק היו גבוהים בכ-72% מהממוצע החצי-שנתי • גיאוקרטוגרפיה: בפרסומת לאתר מקבוצת פוקס הושקעו 367 אלף שקל • הפרסומת המושקעת ביותר: TERMINAL X של גיתם BBDO

קמפיין בזק עם עומר אדם / צילום: מסך
קמפיין בזק עם עומר אדם / צילום: מסך

הפרסומת של בזק, בכיכובם של גידי גוב ועומר אדם, ממשיכה להיות גם השבוע הפרסומת הזכורה והאהובה, זאת למרות שהיא אינה משודרת מזה כמה ימים. שיעורי הזכירות לפרסומת גבוהים בכ-72% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות העומד על 9.8%.

הפרסומת, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, היא גם האהובה ביותר. שיעור האהדה לה דומה לממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, שעומד על 26.6%.

בנוסף, הפרסומת לאתר TERMINAL X מקבוצת פוקס היא הפרסומת המושקעת ביותר. בקמפיין, באמצעות גיתם BBDO, הושקעו כ-367 אלף שקל.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע עומד על 696 - דומה למספר הפרסומות ששודרו בשבוע שעבר. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-17.7 מיליון שקל, מעט נמוך מהתקציב הכולל שהיה בשבוע שעבר (18.6 מיליון שקל). 

זכורות ואהובות 17-5-18
 זכורות ואהובות 17-5-18