מקשת לגריי קונטנט: דנה לויט מונתה לסמנכ"ל קריאייטיב

ללויט יש ניסיון עשיר בתחום הטלוויזיה, חלק לא מבוטל ממנו בקשת, שאליה נכנסה לפני 7 שנים כמנהלת קריאייטיב ב-mako

ימים ספורים אחרי שנודע כי גריי קונטנט, זרוע התוכן השיווקית של אדלר-חומסקי, היא ספק הטלוויזיה השני בגודלו של לפ"מ (אחרי קשת), מסתבר כי גם את ההנהלה שלה "שואבת" החברה מהליגה של הגדולים. ל"גלובס" נודע כי דנה לויט, שכיהנה בשנתיים האחרונות כמנהלת המחלקה השיווקית של קשת, מונתה לתפקיד סמנכ"ל קריאייטיב במשרד.

ללויט יש ניסיון עשיר בתחום הטלוויזיה, חלק לא מבוטל ממנו בקשת שאליה נכנסה לפני 7 שנים כמנהלת קריאייטיב ב-mako. בהמשך מונתה למנהלת הקריאייטיב בחטיבה השיווקית של קשת, ולפני שנתיים עברה לנהל אותה. לפני תקופת קשת כיהנה לויט כעורכת הראשית בערוץ הוט בידור ישראלי.

גריי קונטנט הוקמה ב-2007 ועוסקת בתוכן שיווקי. החברה מזוהה כנראה יותר מכל עם הפורמט הפרסומי המסחרי "דקה לשמונה", המיועד בעיקר למלכ"רים ולחברות ממשלתיות ומשודר בדקה לחדשות השעה 20:00, שאותו היא מחזיקה בלעדי בכל הערוצים המסחריים.

רמי רושקביץ, מנכל ומייסד גריי קונטנט, רואה בגיוסה של לויט "השלמת מהלך של בניית נבחרת חלומות בכל הקשור לתוכן שיווקי בקבוצה".