עומר אדם "העיף" לאוויר את חגיגות ה-70' של אל-על

וגם: חיים כץ ובנו יאיר, סילבן שלום, צחי הנגבי ואהוד אולמרט חוגגים • מנורה מבטחים חונכת את משכנה החדש • וגיל שויד מתלבט

יום העצמאות אמנם מאחורינו, אבל את חגיגת ה-70 שלה ערכה אמש (ג') חברת התעופה אל-על בלייב פארק ראשון-לציון, יחד עם חברי הנהלה, חברים, מקורבים ולקוחות. מדובר על אלפי לקוחות מועדון הנוסע המתמיד אשר רכשו כרטיסים לפני מספר חודשים במסגרת מבצע שנמשך 70 שעות, והעניק להם לא רק כרטיס עלייה למטוס, אלא גם כרטיס כניסה לחגיגה.

ועוד איזה חגיגה - בשיאו של האירוע עלה לבמה כוכב הפופ הים-תיכוני המבוקש, עומר אדם (עליו כתבנו השבוע וציינו כי מצפה לו חודש עמוס בו הוא בפני לא מעט בכירים ובכירות בשלל חברות, בהם גם משרד עורכי הדין פישר בכר חן). האירוע המריא ויצא לדרך לאחר עיכוב של חצי שעה, מכיוון שגונן אוסישקין, מנכ"ל אל-על, נתקע בפקקים בכניסה לפארק.

מלבד הלקוחות נצפו חוגגים ומפזזים גם: תמי מוזס, סגנית יו"ר אל-על; אורנה הוזמן בכור, יו"רית נמל אשדוד שהתפנתה אחרי שבוע לא פשוט של שביתות ועד העובדים; יונה פוגל, יו"ר פז תעשיות; אליעזר שקדי, לשעבר מנכ"ל אל-על; פויו זבלדוביץ', בעלי טמר'ס גרופ ומבעלי אל-על; יוחנן לוקר, יו"ר כיל; יואל פלדשו, ראש רת"א; ירון בלוך, יו"ר לאומי קארד; רוית דום, מנכ"לית קבוצת עמל ובן זוגה עופר עיני, יו"ר ההתאחדות לכדורגל (השניים התקשו להסתיר את ההריון של דום); אתי ורוני קוברובסקי, נשיא החברה המרכזית למשקאות; עמית משיח מנכ"ל מקאן; רונן בראל, יו"ר EY; גיל סתיו, סמנכ"ל השיווק של ישראייר; ואחרים.

מנורה מבטחים חונכת את משכנה החדש

אל מתחם הבורסה ברמת גן הגיעו אתמול (ג') מוזמני קבוצת הביטוח מנורה מבטחים, שחנכה במקום את משכנה החדש, אליו עוברים 3,200 עובדי הקבוצה. באורחי הכבוד היו גם בני משפחתו של מנחם גורביץ ז"ל, בעל השליטה והיו"ר לשעבר, שלזכרו הוצג מיצג בלובי המבנה החדש. ערן גריפל, יו"ר מנורה מבטחים, אמר בנאומו כי: "היום הזה כולו בסימן של הגשמת חלום. זכות גדולה ניתנה לי ולכל מנהלי ועובדי קבוצת מנורה מבטחים, לממש את חזונו של מנחם גורביץ', איש החלום, החזון והמעש שחלם את הקמת בית מנורה מבטחים ולא זכה לראותו במלוא תפארתו".

עוד נכחו, ברכו ונשאו דברים: חיים כץ, שר העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים שהגיע יחד עם בנו יאיר, שנבחר באחרונה ליו"ר ועד עובדי התעשייה האווירית; אהוד אולמרט, ראש הממשלה לשעבר; וישראל זינגר, ראש עיריית רמת גן. אולמרט, שמרבה באחרונה להופיע באירועים לאחר שחרורו מהכלא, ניצל את המאורע, התייחס להעברת שגרירות ארה"ב לירושלים, ואמר כי "כאזרח ישראלי וכמי שעמד בראש העיר ירושלים, אשמח להביע את שמחתי וגאוותי על כך שבירת ישראל מקבלת בתודעה הבינלאומית את ההכרה שהגיעה לה מאז שקמה מדינת ישראל ומאז שהוכרזה כבירת מדינת ישראל". משה כחלון, שר האוצר, הוזמן אף הוא אך לא הגיע בשל שהייתו בחו"ל, והסתפק במסר מצולם.

הגיעו והשיקו: דורית סלינגר, הממונה על רשות שוק ההון ביטוח וחיסכון במשרד האוצר; ארי קלמן, מנכ"ל קבוצת מנורה מבטחים; יהודה בן אסאייג, מנכ"ל מנורה מבטחים ביטוח; גיא רוטקופף, מנכ"ל איגוד חברות הביטוח; דני נוה, יו"ר כלל; אייל לפידות, מנכ"ל הפניקס; יאיר המבורגר, בעלי הראל ביטוח; משה טרי, נאמן מניות השליטה בכלל; חיה ויצחק תשובה, בעל השליטה בקבוצת דלק; שלמה אליהו, בעל השליטה במגדל ובנו עופר אליהו, לשעבר מנכ"ל מגדל; צחי הנגבי, השר לשיתוף פעולה אזורי; השר לשעבר סילבן שלום; רועי ורמוס, לשעבר מנכ"ל פסגות; ואחרים.

צחי הנגבי ואהוד אולמרט / צילום: גיא חמזי
 צחי הנגבי ואהוד אולמרט / צילום: גיא חמזי

גיל שויד מתלבט

כנס הטכנולוגיה Bynet Expo 2018, אירח אתמול את גיל שויד, מייסד ומנכ"ל צ'ק פוינט. במליאת הפתיחה אותה הנחה איש התקשורת דרור גלוברמן, הזכיר שויד כי "איום הסייבר הוא לא תאורטי יותר - הוא המציאות". שויד התייחס גם לאקזיטים של סטארט-אפים ישראליים והודה כי הוא מתקשה לקחת חלק בשמחה. "יש בי חלק שמרגיש גאווה על ההצלחה הישראלית וחלק שמרגיש אכזבה, כי חלק מהחברות שנמכרו היו יכולות לגדול עוד יותר ולהישאר ישראליות", הוא הודה.

את הכנס פתח אלון בן צור, מנכ"ל בינת תקשורת מחשבים והוא הסתיים במה שהוגדר כ"מסיבת ההייטק הגדולה ביותר שנערכה עד כה בישראל" וכלל הופעה עברי לידר. עוד נכחו ודיברו בכנס: יהודה זיסאפל, יו"ר קבוצת רד בינת; גילה גמליאל, השרה לשוויון חברתי; אופיר אקוניס, שר המדע והטכנולוגיה; עמוס ידלין ראש המכון למחקרי ביטחון לאומי ואחרים.

אלון בן צור, גיל שוויד ואופיר אקוניס / צילום: ניב קנטור
 אלון בן צור, גיל שוויד ואופיר אקוניס / צילום: ניב קנטור

משווקים את המונח "חדשנות"

איגוד השיווק הישראלי ערך אתמול את כנס החדשנות השנתי שלו, בבורסה לניירות ערך בתל-אביב. תלמה בירו, מנכ"לית האיגוד ורן גוראון, מנכ"ל פלאפון ויו"ר ועדת החדשנות של האיגוד, קיבלו בין היתר את פניהם של: איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר; עמית משיח, מנכ"ל קבוצת מקאן, שטען על הבמה שכדי לייצר חדשנות לא צריך לשפר מוצר קיים, אלא פשוט "לפטר" אותו; עופר משולם, סמנכ"ל שיווק מי עדן; דפנה נעים שאול, סמנכ"לית שיווק מפעל הפיס; סיגלית הורן גלפרין, משנה למנכ"ל איגוד השיווק; וחמוטל שיבר, חוקרת החדשנות והמגמות שהגיעה מניו יורק. שיבר, סיפרה קודם להרצאתה שהיא בדיוק חוגגת יום הולדת, ומי ששמחו מהגעתה ארצה בתזמון הנוכחי הם הוריה. מי שכנראה פחות שמחו מהעניין הם ילדיה שנשארו בניו יורק והבטיחו להסתפק במהלך חדשני משהו, ולחגוג לה באיחור.

עופר משולם ותלמה בירו / צילום: אבשלום ששוני
 עופר משולם ותלמה בירו / צילום: אבשלום ששוני