CRACKER זכתה בתקציב הפרסום CAR2GO מקבוצת שגריר

CRACKER הוא משרד פרסום חדש שבבעלות שני פרסומאים ותיקים - יהב דרייזן ויורם חוטר-ישי • במכרז התמודדו בין היתר משרדי הפרסום ברוקנר-יער-לוי וחברת המיתוג open

סוכנות הפרסום החדשה CRACKER יכולה לרשום לעצמה וי ראשון במכרז פרסום: הסוכנות זכתה במכרז על תקציב הפרסום של קבוצת CAR2GO מקבוצת שגריר.

במכרז התמודדו בין היתר משרדי הפרסום ברוקנר-יער-לוי וחברת המיתוג open. המכרז עסק במתן פתרונות קריאייטיב ואסטרטגיה למותג. 

CAR2GO פועלת בתחום התחבורה השיתופית, והיא למעשה החברה הראשונה שפועלת בתחום שיתוף כלי הרכב. החברה מציעה לצרכנים להשתמש ברכבים המטופלים על-ידה בכל הנושאים דורשים טיפול- מתדלוק ועד טיפולים וביטוחים. הרכבים החונים במקומות קבועים, והצרכנים יכולים להשתמש בהם ולשלם על משך השימוש. בנוסף מפעילה החברה את מיזם התחבורה הציבורית האישית אוטותל של עיריית תל-אביב ומיזם האופניים השיתופיים MOBIKE.

במסגרת המכרז המשרדים התבקשו אמנם להציג מצגות קריאייטיב ואסטרטגיה למותג CAR2GO, אך הזכייה כוללת גם את הטיפול בשתי הזרועות האחרות. באופן טבעי לסוג המותג, הפוקוס יהיה על המדיה הדיגיטלית.

כפי שנחשף ב"גלובס", CRACKER הוא משרד פרסום חדש שבבעלות שני פרסומאים ותיקים - יהב דרייזן ויורם חוטר-ישי.

לדברי דרייזן, "CAR2GO, עם המותגים אוטותל ו-MOBIKE, מביאה לארץ תפיסה חדשנית בכל הקשור לפתרונות התחבורה השיתופית שצוברים תאוצה בארץ ובעולם. מדובר באתגר אסטרטגי ראשון מסוגו בישראל, ואנו גאים להיות שותפים להפצת הבשורה גם בישראל".