רמי לוי השלים את רכישת השליטה ברשת גוד פארם

תמורת הרכישה ישלם לוי 16 מיליון שקל, חלקם במזומן וחלקם בתשלום מבוסס מניות • הרשת, המתמקדת במכירת מוצרי טואלטיקה במחירי לואו קוסט, מונה כיום 9 סניפים פעילים, כאשר התוכנית היא להתרחב ל-40 סניפים תוך שנה וחצי

גוד פארם GOOD FARM / צילום: רותם גרוסמן
גוד פארם GOOD FARM / צילום: רותם גרוסמן

הושלמה עסקת רמי לוי-גוד פארם: 4 חודשים אחרי שרשות ההגבלים העסקיים אישרה לשופרסל לרכוש את ניו-פארם, מתקבל היום (ה') אישור לעסקה של רמי לוי  לרכישת 50.01% מגוד פארם, בעסקה שהופכת את לוי לבעל השליטה ברשת הפארם הקטנה אך הצומחת בתמורה לסכום של כ-16 מיליון שקל.

בתמורה למניות הנרכשות תשלם רמי לוי, במועד השלמת העסקה, סך כולל של כ-16 מיליון שקל, מתוכם כ-7 מיליון שקל שישולם לבעלי המניות הקיימים בתמורה למניות שימכרו על-ידם לחברה וכ-9 שישולם לגוד פארם בתמורה למניות שיוקצו לה. בכוונת החברה לממן את רכישת המניות ממקורותיה העצמיים.

רשת גוד פארם הוקמה באוגוסט 2016 על-ידי אדם פרידלר ואוהד סנדלר, אשר יישארו מנכ"לים משותפים ברשת ויחזיקו ב-49.99%, והיא מפעילה כיום 9 סניפים, כאשר הסניף העשירי צפוי להיפתח בחולון בעוד כחודש. מחזור המכירות של הרשת מוערך בכ-60 מיליון שקל.

ברשת גוד פארם נמכרים מוצרי טואלטיקה, קוסמטיקה ומוצרים פארא-רפואיים, אופטיקה ומוצרים לתינוקות. גודלו הממוצע של סניף ברשת הוא כ-150 מ"ר. בעקבות שיתוף-הפעולה עם רמי לוי תהיה פתיחה מואצת של סניפים, והיעד הוא לפתוח כ-40 סניפים בתוך כשנה וחצי.