הסטארט אפ SecuredTouch השלים גיוס של 8 מיליון ד'

הסטארט אפ שהקימו יאיר פינצ'י ורן שולקינד השלים סבב גיוס ראשון בהובלת ענקית הפיננסים הגרמנית Arvato, יחד עם RDC של רפאל ואלרון ומשקיעים נוספים

רן שולקינד ויאיר פינצי - מייסדי securedtouch/ צילום: אולג אלון מורביץ
רן שולקינד ויאיר פינצי - מייסדי securedtouch/ צילום: אולג אלון מורביץ

SecuredTouch הישראלית, שהקימו יאיר פינצ'י ורן שולקינד ב-2014, הודיע על גיוס 8 מיליון דולר בסבב A בהובלת ענקית הפיננסים הגרמנית Arvato, יחד עם RDC של רפאל ואלרון ומשקיעים נוספים. חברת הסטארט-אפ מספקת פתרונות הזדהות מבוססי התנהגות ביומטרית להגנת חשבונות משתמשים. נוסף להשקעה, Arvato, המעסיקה קרוב ל-70 אלף איש, תטמיע את הטכנולוגיה של SecuredTouch במערך מניעת ההונאות שלה.

לדברי פינצי, מנכ״ל SecuredTouch, "שילוב הטכנולוגיה של SecuredTouch עם הידע והניסיון של Arvato בתחום התשלומים וההונאות, הוא אידיאלי עבור הגשמת החזון שלנו, להפוך את תהליך ההזדהות לשקוף בחלק משמעותי מהתעבורה הדיגיטלית באירופה ובשווקים בינלאומיים נוספים. ההשקעה תאפשר לנו להרחיב את הפעילות העסקית שלנו בעולם, להגדיל את צוותי הפיתוח והמחקר ולהעמיק את יכולות הפלטפורמה הטכנולוגית של SecuredTouch".

לדברי פרנק שליין, נשיא אברטו בתחום ניהול סיכונים: "המעבר למערכות דיגיטל מחייב התייחסות לאיומי מתקפות סייבר. לכן התמקדנו בשנים האחרונות בתחום זה ופיתחנו פלטפורמה שמציעה הגנה כוללת ללקוחות. שיתוף הפעולה עם SecuredTouch יאפשר לנו להרחיב את הפלטפורמה ויכולות ההגנה שלה עוד יותר".

אחד היתרונות בטכנולוגיה של SecuredTouch - ושל BioCatch, הוותיקה ממנה - הוא החיכוך האפסי למשתמשים. הטכנולוגיה מזהה מאות פרמטרים פיזיים והתנהגותיים של המשתמשים, כמו עובי האצבע, אופן החזקת העכבר, זווית אחיזה של מכשיר, הרגלי ניווט, ומייצרת טביעת אצבע ייחודית שלא ניתן לזייף. כל מה שהמשתמשים צריכים לעשות הוא להתנהג כרגיל.

מ-RDC נמסר: "העתיד של ההזדהות הדיגיטלית מצוי באמצעים ביומטריים דיגיטליים ובאלגוריתמים לומדים. עידן הסיסמאות מגיע לקיצו ו-SecuredTouch מובילה את חזית הטכנולוגיה בתחום הזה. אנו שמחים על הצטרפותה של ARVATO לחברה ורואים בכך אישוש נוסף לאמון החזק שיש לנו בחברה".