מורה לחיים: מי פרגנו לרון גוטלר, יו"ר המכללה למינהל הפורש?

רון גוטלר, יו"ר דירקטוריון המכללה למינהל  ולשעבר יו"ר נייס, מסיים בימים אלה קדנציה בת למעלה מ-4 שנים במכללה, אותה הוא מילא בהתנדבות

הרצל עוזר  אסנת רונן  רון גוטלר  אורן קפל אבי בלשניקוב ורפי גמיש / צילום: קובי אשכנזי
הרצל עוזר אסנת רונן רון גוטלר אורן קפל אבי בלשניקוב ורפי גמיש / צילום: קובי אשכנזי

רון גוטלר, יו"ר דירקטוריון המכללה למינהל ולשעבר יו"ר נייס, מסיים בימים אלה קדנציה בת למעלה מ-4 שנים במכללה, אותה הוא מילא בהתנדבות.

השבוע נערך במכללה אירוע פרידה רב-תשבוחות ודברי הוקרה, בו השתתפו דיקני בתי הספר, חברי הנהלה ודירקטוריון, בהם: אבי בלשניקוב, יו"ר הדירקטוריון הנכנס, לשעבר יו"ר ערוץ 10;הרצל עוזר, יו"ר חבר הנאמנים ולשעבר מנכ"ל הוט; רפי גמיש, מנכ"ל המכללה למינהל; פרופ' אורן קפלן, הנשיא; אסנת רונן, חברת הדירקטוריון; ורבים אחרים.

עוזר חשף כי הוא מכיר את גוטלר כבר 40 שנה, מאז הם שירתו יחד בקורס קצינים של הצנחנים ובהמשך עבדו יחד בנקודות שונות בחייהם. "רון ידע לעמוד בכל אתגר ולהפוך אותו להזדמנות וכמובן גם להצלחה. כך היה כשהיינו סטודנטים לכלכלה, כשעבדנו בבנק ישראל ולאורך כל הצמתים שעברנו בחיים".

בלשניקוב פרגן ואמר כי "מורשתו של רון תהדהד בתולדות המכללה למינהל. הוא ייזכר כמי שהצליח, בצניעות ובענווה, ליצור תשתית מבנית שמתאימה לתנאי השוק החדשים יחד עם מנועי צמיחה".

גמיש כינה את גוטלר "מורה לחיים". "תמיד נדהמתי כיצד מישהו שמכהן בתפקידים כה גדולים, מחויב למכללה וכל זאת בהתנדבות", הוא אמר.

קפלן סיכם את ההערכה בהגדרה משלו: "אתה קצין וג'נטלמן אמיתי", הוא אמר, "אתה יודע להפריד בין העסקי, הניהולי והארגוני לבין האישי תוך התגייסות מוחלטת למען הכלל".