עובדי תאגיד השידור מוחים נגד ההנהלה: "אלדד תישאר לבד"

לאחרונה הוכרז סכסוך עבודה בתאגיד, בשל מה שבוועד הגדירו כקביעת עובדות בשטח של פיטורי עשרות עובדים ■ היום בצהריים הפסיקו עובדי התאגיד את עבודתם ויצאו לפעילות מחאה ■ הנהלת התאגיד: "אף גורם חיצוני או פנימי לא יפגע ביכולתנו לנהל ולקבל החלטות"

מנכ"ל תאגיד השידור, אלדד קובלנץ / צלם: איל יצהר
מנכ"ל תאגיד השידור, אלדד קובלנץ / צלם: איל יצהר

נמשכת המתיחות בין הנהלת תאגיד השידור הציבורי "כאן" לבין העובדים: היום (ה') בשעות הצהריים הפסיקו עובדי התאגיד את עבודתם ויצאו לפעילות מחאה נגד ההנהלה, תוך שהם נושאים שלטים עם הכיתוב "כאן עובדים, לא עבדים" ו-"אלדד בסוף תישאר לבד" (הכוונה לאלדד קובלנץ, מנכ"ל התאגיד). 

כזכור, באמצע חודש ינואר האחרון הוכרז סכסוך עבודה בין ועד העיתונאים בתאגיד לבין ההנהלה, בשל מה שבוועד הגדירו כקביעת עובדות בשטח של פיטורי עשרות עובדים. טענות נשמעות גם על היחס לעובדים ועל "אטימות ההנהלה". כאמור, היום יצאו עובדי התאגיד לצעדי מחאה, אך רובם כבר החלו כעת לשוב לעבודתם.

מתאגיד השידור נמסר בתגובה: "בתאגיד השידור הישראלי 'כאן' נקבעים קריטריונים ויעדים ברורים במטרה להוביל את הארגון להצלחות ולמצוינות, תוך שמירה על מינהל תקין וחיסכון במשאבים. 'כאן' בעד התאגדות עובדים וזכויות העובדים, אך אף גורם חיצוני או פנימי לא יפגע ביכולת של הנהלת 'כאן' לנהל ולקבל החלטות".