הצצה ראשונית לגלקסי S9 שיושק בעוד 10 ימים

בעוד כ-10 ימים תשיק סמסונג את גלקסי S9 ■ כדי להגביר את ההייפ לקראת ההשקה החברה פרסמה 3 סרטונים שונים על הפיצ'רים החדשים של המכשיר

סמסונג / צילום?: יוטיוב
סמסונג / צילום?: יוטיוב

בכנס המובייל העולמי אשר יתקיים בברצלונה בעוד כ-10 ימים, תשיק סמסונג את הגלקסי s9 שלה. על מנת להגביר את ההייפ לקראת ההשקה החברה פרסמה סרטונים שונים באורך של 15 שניות בעמוד היו-טיוב הרשמי שלה אשר מרמזים על הפיצ'רים החדשים של המכשיר, זאת מבלי לחשוף עדיין את המכשיר עצמו.

שניים מהסרטונים ככל הנראה רומזים על חידושים במצלמת המכשיר, כאשר הראשון מתמקד בהבעות פניו השונות של השחקן ובסוף הסרטון מחליף את פניו מעין דיוקן אימוג'י שלהן. ניתן לראות בזה קריצה לאפל אנימוג'י של האייפון x, שמנפיש את פני המשתמש כאימוג'י בזמן אמת.

הסרטון השני רומז בבירור לאפשרויות צמצם ואיכויות צילום בתנאי תאורה מאתגרים, כשהוא מצולם בחושך ובסופו מתמקד בצבי שלפתע מואר ונראה בבהירות.

הסרטון השלישי מעט מופשט יותר מקודמיו, אבל אפשר להניח שהחיתוכים המהירים בין מטוס לברק לצ'יטה מסתערת ודהירת רכבת נוגעים למהירותו של המכשיר. ניתן רק לקוות שאם בסמסונג מצאו לנכון למקד את השיווק במהירות התגובה של המכשיר, אז הם גם הצליחו סוף סוף להתגבר על ההאטות שאיפיינו את מכשיריהם הקודמים.