חגיגת סופרבול במשרדי Wix; באיזו קבוצה תמכו המנהלים?

וגם: סמנכ"ל בקייט פארמה שנמכרה ב-12 מיליארד דולר מצטרף לדירקטוריון בריינסטורם הישראלית

Wix / צילום: אביב חופי
Wix / צילום: אביב חופי

סמנכ"ל קייט פארמה מצטרף לדירקטוריון בריינסטורם

לאחר ששימש כמנהל המדעי הראשי בחברת קייט פארמה, ד"ר אנתוני (טוני) פולברינו, מצטרף כדירקטור לחברת בריינסטורם סל הישראלית. קייט פארמה, העוסקת בתחום הסרטן, נמכרה ב-12 מיליארד דולר לתאגיד התרופות גיליאד, ואילו בריינסטורם נסחרת לפי שווי של 62 מיליון דולר, הבדל קטן. פולברינו מסביר: "בריינסטורם מפתחת טיפולים חדשניים לחולים הסובלים ממחלות נוירולוגיות ניווניות ואני מצפה לתרום תרומה מדעית והכוונה עסקית לחברה".

בריינסטורם סל פיתחה טיפול המבוסס על תאי גזע ועוזר בשיקום תאי עצב. המוצר נבדק כבר היום לטיפול במחלת ניוון השרירים ALS, ובעתיד עשוי להתאים לטיפול במחלות נוספות. בימים אלה נמצאת החברה בשלב III של הניסויים הקליניים במוצר, במספר מרכזים רפואיים בארה"ב.

פולברינו משמש גם היום כמנהל המדעי של קייט פארמה, שהיום היא חטיבה בתוך גיליאד. הוא אחראי כיום על ביסוס אסטרטגיית המו"פ הטרום קליני, שתומך בפורטפוליו הנוכחי והעתידי של החברה. במשך 20 שנה שימש ד"ר פולברינו בתפקידי ניהול בכירים בחברת אמג'ן, אשר האחרון בהם היה מנהל חטיבת החדשנות הרפואית. חיים לייבוביץ', נשיא ומנכ"ל בריינסטורם, מסר: "כבוד הוא לנו שד"ר פולברינו מצטרף לדירקטוריון החברה. ניסיונו הנרחב בתעשיית הביוטק ובמחקר האקדמי".

בריינסטורם נסחרת בנאסד"ק לפי שווי של 62 מיליון דולר.

על מוטיבציה, תחרות, צבא ואזרחות

נדב צפריר, מייסד קרן הסייבר קרן הסייבר Team8 ולשעבר מפקד יחידת 8200, הוזמן בשבוע שעבר למפגש ארגון הבוגרים של אוניברסיטת תל-אביב, כדי להרצות ולענות לשאלות קהל החברים.

צפריר, בוגר האוניברסיטה, הרצה בפני חברי וחברות הארגון בהם גם סטארט-אפיסטים, וסיפר על הקריירה שלו - באזרחות ובצבא. הוא ביקש להבחין בין העבודה בצבא לעבודה באזרחות, ואמר כי "בעוד בצבא כולם יחד חזית אחת מול האויב, באזרחות התחרות רחבה ומגוונת מול גורמים רבים ושונים. בצבא המוטיבציה היא אוניברסלית וקל יותר לתעל אותה למטרה אחת ברורה, ונושאים כמו כסף וקניין רוחני לא מעורבים בעשייה. באזרחות המוטיבציה היא הטרוגנית, מגוונת ובעלת אופי מסחרי, ולכן בדרך כלל מורכבת יותר". עוד הוא גילה כי "את רוב שנות הלימודים כילד וכנער עשיתי במרכז ובדרום אמריקה. בגיל 18, אחרי שבחנתי את כל האפשרויות חזרתי ארצה להתגייס לצה"ל. לא תכננתי לשרת יותר משלוש שנים, אך דבר הוביל לדבר ובסופו של דבר שרתתי 25 שנים".

בעיצומו של הערב תועד המפגש בצילום משותף של צפריר, בראשותה של סיגל אדר, מנכ"לית אגודת הידידים וסיגלית בן חיון, מנהלת ארגון הבוגרים.

Team8 / צילום: יעל צפריר
 Team8 / צילום: יעל צפריר

לילה לא שקט: חגיגת סופרבול במשרד Wix

קשים חייהם של עובדי ההייטק. כך, למדו על בשרים עובדי ועובדות חברת התוכנה הישראלית Wix שמדי שנה "נאלצים" להעביר את הלילה במשרדי החברה בתל-אביב. הסיבה: ההקרנה המסורתית של החברה במשחקי הסופרבול האמריקאי, וכמובן צפייה במשחק עצמו.

אמנם השנה הודיעה החברה כי דווקא לא תפרסם הפעם במהלך שידור המשחק, אולם בדקה התשעים היא שינתה את דעתה, ו-48 שעות לפני המשחק הגדול עדכנה שהיא לא תגדע מסורת בת ארבע שנים.

גם עבור עובדי ועובדות החברה, מדובר במסורת. אלה הגיעו למסיבה הלילית הכוללת את הקרנת המשחק על מסכי ענק, המבורגרים, נקניקיות, צ'יפס, שתיה והרבה בריאות.

בחוגגים: אבישי אברהמי, מנכ"ל ומייסד; ניר זוהר, נשיא; עומר שי, סמנכ"ל שיווק; רועי סער, חבר דירקטוריון; עו"ד איתן ישראלי, היועץ המשפטי; שלי מאיר, סמנכ"לית משאבי אנוש; יניב אבן חיים, סמנכ"ל פיתוח; ראובן שרווין, ורוני אלקיים, סמנכ"לים; יואב בורג, מנהל קריאייטיב ראשי; הדוברת רונה דייויס צור וכרם נבו, מנהלת קשרי ממשל.

עם כל הכבוד לפוטבול, באירוע ניתנה במה גם לכדורגל ישראלי. אברהמי, זוהר ושי, בחרו לחגוג כשהם לבושים בחולצות כחולות עם הכיתוב "שום דבר אותנו לא ישבור", כחלק ממוטו "עמותת הכחולה" של אוהדי הפועל פתח תקוה בכדורגל. אלה, מובילים קמפיין במטרה להעביר את בעלות המועדון לידיהם של האוהדים.

Wix / צילום: אביב חופי
 Wix / צילום: אביב חופי

צבי סטפק מונה ליו"ר איגוד החברות הציבוריות

צבי סטפק, מייסד ובעלים משותף של בית ההשקעות מיטב דש, מונה ליו"ר איגוד החברות הציבוריות. סטפק (72), שנכנס לתפקיד אתמול, מחליף את דני גולדשטיין, הפורש בתום 17 שנים.

אילן פלטו, מנכ"ל איגוד החברות הציבוריות, הודה לגולדשטיין, מבכירי שוק ההון וההייטק הישראלי, ובירך את סטפק עם כניסתו לתפקיד. סטפק מסר כי "ברצוני להודות לחברי הועד המנהל של איגוד החברות הציבוריות על האמון והבחירה לתפקיד היו"ר. יחד עם הנהלת האיגוד אני מאמין שנוביל ליצירת אווירה עסקית נוחה למשקיעים ולחברות הציבוריות, תוך שמירה על ממשל תאגידי ברף הגבוה וחיבור מחודש בין הציבור הרחב לבורסה ולשוק ההון, שהם מנוע הצמיחה של הכלכלה הישראלית". בנוסף לתפקידים אלה, סטפק הוא ממייסדי הארגון קפיטליזם קשוב בישראל.

בנוסף למינוי היו"ר ערך איגוד החברות הציבוריות בחירות לוועד המנהל בו חברים היום: פרופ' יאיר אורגלר, גזית גלוב; קותי גביש, רציו חיפושי נפט; דותן בר נתן; עירית שדר טוביאס, נאוויטס פטרוליום; אורן הלמן ואורלי גרטי סרוסי, חברת החשמל לישראל ואחרים.

צבי סטפק / צילום: איל יצהר
 צבי סטפק / צילום: איל יצהר