הציל מתפרה בנגב ורוצה להציל את מפעל נגב קרמיקה

היום מתקיים בביה"ד הארצי לעבודה דיון תזכורת על ההליכים הקשורים למפעל נגב קרמיקה ■ עפ"י סיכומים מן העבר, אם עד חודש מארס הקרוב לא יימצא רוכש למפעל נגב קרמיקה, כ-140 עובדי המפעל בירוחם יפוטרו

נגב קרמיקה / צילום:איל יצהר
נגב קרמיקה / צילום:איל יצהר

אודי לוי, מנכ"ל עמותת "נצח ישי", מתעניין ברכישת מפעל נגב קרמיקה בירוחם - כך נודע ל"גלובס". ב-2013 לוי הציל את מתפרת העצמאות במצפה רמון, שהייתה על סף סגירה בגלל קשיים כלכליים.

היום (א') מתקיים בבית הדין הארצי לעבודה בירושלים דיון תזכורת על ההליכים הקשורים למפעל נגב קרמיקה, שבבעלות קרן ההשקעות ויולה. על-פי סיכומים מן העבר, אם עד חודש מארס הקרוב לא יימצא רוכש למפעל נגב קרמיקה, כ-140 עובדי המפעל יפוטרו.

על רכישת מפעל נגב קרמיקה מתמודד גם הבעלים של רב-בריח, התעשיין שמואל דונרשטיין.

לוי אישר בשיחה עם "גלובס" את הפרטים וסיפר כי קרן ויולה ונציגי העובדים בחברה תומכים בו: "אני רוצה לשקם את נגב קרמיקה כפי ששיקמתי את מתפרת העצמאות", אמר לוי והוסיף: "המוכרים והעובדים בנגב קרמיקה מאמינים שאני הבן אדם הנכון למהלך הזה. הבעיה במקרה של נגב קרמיקה היא לא בעיה של כסף, כמו בעיה לנהל תהליכים ארגוניים טובים. אנחנו האנשים הנכונים לעשות זאת. אני מקווה שבית הדין הארצי לעבודה יחשוב כך ויאפשר לי להיכנס בנושא זה לדיון מואץ עם משרד הכלכלה ועם הגורמים הרלוונטיים השונים".

לדברי לוי, מאז רכש את מתפרת העצמאות במצפה רמון, פעילותה הורחבה - וכיום היא מעסיקה כ-60 עובדים בשני אתרי פעילות, במצפה רמון ובערד.