נעילה שלילית בוול סטריט; מניית טבע זינקה בחדות

מניית טסלה ריכזה עניין על רקע חשיפת משאית חשמלית מתוצרת החברה ■ מספר אישורי הבנייה בארה"ב בחודש נובמבר גבוה מהצפוי - 1.3 מיליון ■ מניית פוט לוקר טסה בעקבות פרסום הדוחות

סוחרים בוול סטריט/ צילום: רויטרס
סוחרים בוול סטריט/ צילום: רויטרס

המסחר בבורסות וול סטריט ננעל היום (ו') במגמה שלילית, על רקע החשש לעתיד רפורמת המס בארה"ב. המסחר בבורסות אירופה ננעל במגמה שלילית.

 

וול מארט  היכתה את התחזיות, מה שגרם למניה שלה לזנק בכ-10%. מה שקידם את החברה לתוצאות הטובות מהמצופה הוא הגידול במכירות ברשת. סיסקו  ממשיכה לרכז עניין גם היום לאחר שטיפסה בלמעלה מ-5% לאתמול אחר שענקית ציוד התקשורת דיווחה אמש לאחר הנעילה על תוצאות כספיות רבעוניות טובות מהצפי המוקדם, וסיפקה תחזיות חזקות. 

השווקים עדיין מצויים באי וודאות, לאור העובדה שהעתיד של רפורמת המס של ממשל טראמפ עדיין לוט בערפל. המשקיעים תוהים האם רפורמת הדגל של נשיא ארה"ב, שבמידה לא מבוטלת אחראית לכניסתו לבית הלבן, תיכנס לתוקפה עוד בשנה הנוכחית. כרגע נראה כי בעד הרפורמה ישנם 227 מצביעים, כאשר ישנם רק 205 מתנגדים.

מניית טבע ממשיכה במגמת העלייה לאחר עסקת אלרגן-ג'יי.פי מורגן, במסגרתה תשעבד אלרגן  (בעלת המניות הגדולה ביותר בטבע נכון להיום - כ-10%) את מניותיה בחברה לבנק האמריקאי עבור הלוואה המניות ישארו בידי הבנק כל עוד אלרגן תעמוד בתנאי ההחזר, ובכך יצטמצם ההיצע של מניות חברת התרופות הישראלית, במהלך שאמור לתמוך בשווין.

לפני פתיחת המסחר דיווחו פוט לוקר , Abercrombie & Fitch  ו-Buckle. טסלה  עמדה במוקד גם היום על רקע חשיפתה של המשאית החשמלית מתוצרתה.

גזרת המאקרו דלילה היום. פורסם נתון אישורי הבנייה לחודש נובמבר, שעומד על כ-1.3 מיליון אישורים - כאשר הצפי היה לנתון של 1.25 מיליון אישורים.