היצרנית הסינית Blackview הכריזה על Blackview S8 - מכשיר חדש המציע מסך מקצה לקצה ולא פחות מארבע מצלמות - וכל זה במחיר נמוך במיוחד.

ניתן להבחין בקלות שה-Blackview S8 שואב השראה מ-Galaxy S8, והדמיון ניכר לא רק בשם, אלא גם בעיצוב המשלב זכוכית ואלומיניום בצבעים מבריקים. למכשיר מסך הגולש לצדדים, ביחס גובה-רוחב של 18:9 ויחס מסך-גוף של 90%. המסך של Blackview S8 מעט איכותי יותר מאלה של מכשירים בעלי עיצוב דומה, בגודל של 5.7 אינץ' מסוג IPS - אם כי הוא עדיין לא משתווה לאיכות המקובלת במכשירי הדגל של החברות הגדולות.

למכשיר גם מערך צילום מכובד, המשלב שתי מצלמות אחוריות - אחת עם חיישן 13 מגה-פיקסל של סוני ואחת עם 0.3 מגה-פיקסל, ושתי מצלמות קדמיות - הראשית עם חיישן 8 מגה-פיקסל והמשנית עם 0.3 מגה-פיקסל. לכל המצלמות מיקוד אוטומטי.

החומרה של ה-Blackview S8 מגיעה עם שבב מתומן-ליבות של MediaTek במהירות מקסימלית של 1.5 ג'יגה-הרץ, זיכרון העבודה הוא בנפח 4 ג'יגה-בייט, ואילו האחסון הפנימי הוא בנפח 64 ג'יגה-בייט. ניתן גם להרחיב באמצעות כרטיס זיכרון, זאת על חשבון הסים המשני.

המכשיר מגיע עם סוללה בהספק 3,180 מיליאמפר/שעה, עם תמיכה בטעינה מהירה בחיבור USB-C, אולם הוא מוותר על חיבור האוזניות. מערכת ההפעלה היא אנדרואיד נוגט 7.0 עם התאמות מינימליות לממשק המשתמש המקורי של גוגל.

גולת הכותרת היא המחיר של המכשיר שבתקופת ההשקה עומד על המחיר לתקופת ההשקה הוא 150 דולר, כ-525 שקל לפני מסים. מחירו יעלה ל-170 דולר ב-23 באוקטובר, מחר, עדיין כשמינית בממוצע ממחיריהם של גלקסי נוט 8 (כ-4,000 שקל) ואייפון X (כ-5,000 שקל), שהם כזכור מכשירים בעלי מסכים חסרי שוליים ו-3 מצלמות "בלבד".