ליאורה עופר תוביל את מבצע "הקש בדלת" של האגודה למלחמה בסרטן

וגם: עדי כהן, מנכ"ל קבוצת טיב טעם, מארח את סקוט פרייזר, נציג מזקקת הוויסקי הסקוטית "טומאטין"

מירי זיו וליאורה עופר/ צילום: האגודה למלחמה בסרטן
מירי זיו וליאורה עופר/ צילום: האגודה למלחמה בסרטן

ליאורה עופר תוביל את מבצע "הקש בדלת"

ליאורה עופר, יו"רית מליסרון ועופר השקעות, תוביל השנה את מבצע "הקש בדלת" של האגודה למלחמה בסרטן, ותכהן בתפקיד יו"רית המבצע השנתי.

היום (ג') השתתפה עופר יחד עם מירי זיו, מנכ"לית האגודה למלחמה בסרטן, במסיבת עיתונאים שנערכה לפתיחת המבצע. עוד נכחו: פרופ' אליעזר רובינזון, יו"ר האגודה למלחמה בסרטן; פרופ' ליטל קינן בוקר, סגנית מנהלת המרכז לבקרת מחלות במשרד הבריאות; ואחרים.

מירי זיו וליאורה עופר/ צילום: האגודה למלחמה בסרטן
 מירי זיו וליאורה עופר/ צילום: האגודה למלחמה בסרטן

ספורט 1 - עדי כהן שותה ויסקי ורוכב על סוסים

אמש (ב') אירח עדי כהן, מנכ"ל קבוצת טיב טעם, את סקוט פרייזר, נציגה של מזקקת הוויסקי הסקוטית "טומאטין", במסעדת "מקום של בשר" בתל-אביב. כצפוי, לא מדובר היה בעוד ארוחת ערב, אלא באירוע שכלל מבחר טעימות מהמבחר של המזקקה.

במהלך הערב הזכיר כהן שהוא נוהג להשתתף בתחרויות קפיצת סוסים בעולם, ובלודש הבא הוא יוצא עם משלחת ישראלית לתחרות בסקוטלנד. פרייזר מיהר והזמין את כהן לביקור גומלין הכולל סדנא במזקקה. בכל מקרה נזכיר לכהן שאם שותים לא רוכבים.

סקוט פרייזר ועדי כהן / צילום:אלעד גוטמן
 סקוט פרייזר ועדי כהן / צילום:אלעד גוטמן

ספורט 2 - נחמה בוגין באליפות ישראל לנהיגת מרוצים

רבים מהעוסקים בתחום הנדל"ן ושמאות המקרקעין, יודעים כי אחד מתחביביה של השמאית והמשפטנית נחמה בוגין, הוא נהיגה במכוניות מרוץ. השנה לוקחת בוגין את התחביב ברצינות יתרה, לאחר שהיא נבחרה להשתתף באליפות ישראל בנהיגת מרוצים, שתתקיים במארס הקרוב בפצאל ובערד. בוגין, כך נמסר, תהיה האישה היחידה שתתחרה. וחבל. כך או כך, תהיה זו השנה הראשונה בה ספורט זה מוכר על-ידי משרד התרבות והספורט, הודות ליוזמה של קבוצת פרודרייב בבעלות נהגי המרוצים ראם סמואל וגידי קרונין.

נחמה בוגין וראם סמואל/ צילום:גידי קורנין
 נחמה בוגין וראם סמואל/ צילום:גידי קורנין

ספורט 3 - שמואל דונרשטיין נערך לטוקיו 2020

שמואל דונרשטיין, בעל השליטה ויו"ר רב-בריח, מפתחת ויצרנית הדלתות ומכשירי הנעילה, קורא לתעשיינים לתמוך במשלחת האולימפית של ישראל, ובתוך כך, לסייע כלכלית לענפי הספורט השונים בארץ. דונרשטיין עצמו ציין כי לקראת אולימפיאדת טוקיו 2020, תתמוך החברה במתעמלת האמנותית לינוי אשרם, לאחר שבריו 2016, ליוותה החברה את הג'ודאי אורי ששון.

היקף החסות שתעניק החברה, נאמד בכחצי מיליון שקל, והיא תכלול השתתפות של אשרם בקמפיינים.

שמואל דונרשטיין ולינוי אשרם/ צילום:אייל טואג
 שמואל דונרשטיין ולינוי אשרם/ צילום:אייל טואג

הצד האנושי של הבינה המלאכותית

וגם: מה קורה אם לא עונים למייל תוך שעה?

הגורם הטכנולוגי מגיע לכל מקום, וזה נכון גם כשמדובר בגורם האנושי ביותר בעבודה. קוראים לכך HR-Tech.

אתמול ערכו פירמת דלויט, קרן ההון סיכון JVP, והחברות זיפרקרוטר (ZipRecruiter) והייבוב (Hibob), כנס מיוחד בנושא טכנולוגיות HR.

אל משרדי במשרדי זיפרקרוטר בתל-אביב, הגיעו כ-150 יזמים ויזמיות העוסקים בתחום.

ג'וש ברסין, מייסד חברת המחקר Bersin by Deloitte ומומחה לניתוח שוק התעסוקה, סיפר לבאי הכנס כי הוא הגיע לתחום משאבי האנוש בטעות, כאשר במקור הוא בכלל היה מהנדס. "רק בעקבות פרויקט שהיה קשור לעולם משאבי האנוש נשאבתי לתחום המרתק הזה, שהולך ומשנה את העולם סביבנו".

לדבריו של ברסין, התחום צריך להמציא מחדש את האופן שבו חברות וארגונים פועלים, והאתגרים בתחום הזה עצומים, אך טכנולוגיות כמו בינה מלאכותית יכולות לעזור להתמודד. עוד הוא ציין, ספק הלין, על כך ש"היום, אם אתה לא עונה למייל תוך שעה כולם חושבים שאתה מת".

עוד השתתפו: אבי גולן, סגן נשיא ומנהל מרכז הפיתוח של זיפרקרוטר בישראל; פיונה דרמון, שותפה בכירה בקרן JVP; עמית הראל, מנהל פרקטיקת הסטארט-אפים בדלויט ישראל; שרון ארגוב, סגנית נשיא בכירה ב-Hibob ואחרים.

עוד נמסר כי השוק העולמי של טכנולוגיות בתחום, בעיקר לגיוס וניהול עובדים, צפוי להגיע בשנת 2020 להיקף של כ-107 מיליארד דולר.

ג'וש ברסין, אבי גולן ופיונה דרמון/ צילום:ליאור כנעני
 ג'וש ברסין, אבי גולן ופיונה דרמון/ צילום:ליאור כנעני

יוסי טנא מונה לדח"צ באביליטי

אתמול קיבלה החברה התראה מהנהלת הנאסד"ק

חברת התוכנה והמחשבים אביליטי, שבשליטת אנטולי חורגין ואלכסנדר אורובסקי, הודיעה אתמול על מינויו של רו"ח יוסי טנא לדירקטור בלתי תלוי בחברה. טנא, שחוגג בדיוק היום את יום הולדתו ה-62, משמש כיום כיועץ פיננסי לחברת איתמר מדיקל בע"מ ומכהן כדירקטור בחברות שונות נוספות. נציין כי אביליטי קיבלה אתמול מכתב התראה נוסף מהנהלת הנאסד"ק, על כך שהיא לא עומדת בתנאי הסף להמשך מסחר בבורסה, מכיוון שמחיר המניה שלה נמוך מדולר אחד. בהתאם לכללים, לחברה ניתנה תקופה של 180 יום לעמוד שוב בתנאי. במסחר ב"א, מאז תחילת השנה ירדה מניית החברה ב-74%, כאשר היום היא נסחרת לפי שווי של 71 מיליון שקל.

מירי זיו וליאורה עופר/ צילום:  ארזביט - סטודיו לצילום
 מירי זיו וליאורה עופר/ צילום: ארזביט - סטודיו לצילום