הותר לפרסום: הרב שמעון שר, סגן ראש עיריית נתניה, הוא הבכיר שעוכב הבוקר (ג') לחקירה ביחידת להב 433 בחשד לביצוע עבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים במסגרת תפקידו. בלשי היחידה ערכו היום חיפוש בביתו על-מנת לתפוס מסמכים הקושרים אותו לעבירות המיוחסות. בשעות הצהריים מעצרו הוארך עד יום שישי הקרוב.

נזכיר כי במארס השנה המשטרה המליצה להעמיד לדין את ראשת עיריית נתניה, מרים פיירברג, בסיום חקירת הפרשה וגיבוש תשתית ראייתית לביצוע לכאורה של עבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים; עבירות ניסיון קבלת שוחד על-ידי בעלה לשעבר, אליהו פיירברג; ועבירות שוחד על-ידי בנה, צפריר פיירברג.

פיירברג חזרה לעיריית נתניה לאחר שהורחקה משם ל-3 חודשים. 

לפי המשטרה, ראשת העיר פיירברג ובני משפחתה חברו, באמצעות עו"ד אברהם גוגיג, אל יזמים שונים בעלי אינטרסים בעיר נתניה, בין אם במישרין ובין אם בעקיפין ועל-ידי דרך של נאמנות לשם הסתרת זהותם, וקיבלו מהקבלנים והיזמים, בין היתר, את הזכות לרכוש חלק בפרויקטים שונים בשותפות, בעלויות פחותות משמעותית, עלויות אשר לימים מניבות לראשת העיר זכות לדירה במחיר מופחת, כאשר הדבר משקף במקרים מסוימים הטבה של מאות אלפי שקלים. 

באי-כוחו של הרב שמעון שר, עורכי הדין עמית חדד ואושר רובינגר ממשרדו של ד"ר יעקב וינרוט, מסרו בתגובה: "במשך כל חייו הבוגרים משמש הרב שר כאיש ציבור מתוך תחושת שליחות אמיתית, כשטובת הציבור - ורק היא - מנחה אותו. הרב שר מעולם לא קיבל שוחד, ואנו בטוחים שהדברים יתבררו בימים הקרובים".