רייטינג// תוכנית הריקודים של קשת כבשה את המקום הראשון

"רק רוצים לרקוד", שהושקה בשבוע החולף, תצטרך להתמודד כעת עם האתגר הלא פשוט של שימור הצופים "הישרדות" של רשת ממשיכה להיחלש, ואמש רשמה שפל נוסף

"רק רוצים לרקוד" / צילום: רועי ברקוביץ
"רק רוצים לרקוד" / צילום: רועי ברקוביץ

"רק רוצים לרקוד", תוכנית הריאליטי החדשה של קשת, שהושקה בשבוע החולף, מובילה את טבלת הצפייה עם 25% בקרב משקי הבית באוכלוסייה היהודית. מהשבוע תצטרך התוכנית להתמודד עם האתגר של שימור הצופים, וכפי שאפשר לראות ממה שעובר על "הישרדות" - מותג ותיק וחזק בהרבה - מדובר במשימה בהחלט לא פשוטה.

תוכנית הריאליטי של רשת, ששודרה אתמול, רשמה נתון שפל חדש: 21.2% (מקום 4), ובאופן כללי נראה שהיא במגמת היחלשות מאז שהושקה עם 26.3%. המשדר השני של התוכנית, ששודר ביום רביעי, רשם נתון מעט גבוה יותר, 22.7%, וממוקם במקום השני בדירוג השבועי. רשת מכניסה לדירוג כמדי שבוע גם את הסדרה הקומית "שנות ה-80" עם 20.1% (מקום 7), אך נראה כי גם ביום חמישי וגם ביום שישי (הקשה ממילא) היא בבעיה. ביום חמישי "תיק בחקירה" רושמת פעם שנייה ברציפות נתון של פחות מ-14% (הפעם 13.4%), וביום שישי תוכניתו של צביקה הדר "מחר שבת" מציגה שוב נתון נמוך של 11.1% (בשבוע שעבר: 11%).

קשת מכניסה לדירוג עוד ארבע תוכניות מלבד המקום הראשון: "המתחזים" עם חיים אתגר במקום השלישי (21.3%), וגם "מועדון לילה" (20.8%), "להיות איתה" (20.6%) ו"נופלות על הרגליים" (13.8%).

ערוץ 10 מציג שבוע יציב שבו כל תוכניות הפריים בימי חול נעות בטווח של 8%-10%. "החיפוש", 9.5%, נפרדת עם ממוצע עונתי של 10.2%; "המקור" מגיעה ביום רביעי ל-10% ו"גב האומה" אמש עם 10.1%. בערוץ הציבורי כאן רק תוכנית אחת חוצה את רף ה-5%, ושוב מדובר בשעשועון "המרדף" בהגשת עידו רוזנבלום ששודר ביום חמישי. ביום ראשון הסתפקה התוכנית ב-3.4%.

משדרי החדשות ביום שישי בערב מספקים נתונים נמוכים גם השבוע: "אולפן שישי" בהגשת דני קושמרו עם נתון דומה לזה שרשמה בשבוע שעבר, 11.5%; "שישי", הפעם בהגשת אלי ראכלין, צונחת לשפל של 5.2%; ובכאן "חדשות השבוע" עם 3.7%. במוצאי שבת, "חדשות סוף השבוע" בהגשת דנה ויס, גם היא עם נתון דומה לשבוע שעבר, 16.2%, "המגזין" בהגשת אושרת קוטלר מתחזק מעט ל-7.1%, ו"רואים עולם" בכאן יורד ל-2.8%.

רייטינג
 רייטינג