מפרקי בטר פלייס תובעים ממנהלי החברה 200 מיליון שקל

טוענים כי המנהלים התרשלו בניהול ונטלו התחייבויות במאות מיליוני שקלים ללא רשת ביטחון מתאימה, וכי משרד רוה"ח KPMG סומך-חייקין לא הצמיד בזמן הערת "עסק חי" לחברה

מפרקי בטר פלייס, מייזם הרכב הכושל של שי אגסי ועידן עופר, תובעים לא פחות מ-200 מיליון שקל משורה ארוכה של מייסדים, מנהלים ובעלי תפקיד נוספים בחברה, בטענה כי הללו התרשלו בניהול החברה, נטלו התחייבויות כספיות במאות מיליוני שקלים ללא רשת ביטחון מתאימה ובסיומו של יום, כשהחברה נקלעה לחדלות פירעון באופן רשמי, הותירו אותה חסרת אמצעים לתשלום חובותיה.

בכתב תביעה ארוך, המונה 105 עמודים, כותבים המפרקים כי משרד רואי החשבון KPMG סומך-חייקין לא הצמיד בזמן הערת "עסק חי" לחברה, ולכן גם הוא נכלל בכתב התביעה.

המפרקים טוענים כי הנתבעים הם אנשי עסקים, אנשי צבא ורואי חשבון מהשורה הראשונה, שידעו או היו צריכים לדעת על מצבה העגום של החברה טרם נקלעה לחדלות פירעון, ולכן היו צריכים לפעול בהתאם, כלומר לא ליטול התחייבויות עצומות ללא מתן רשת ביטחון מתאימה לנושים.

בין הנתבעים: שי אגסי, דן כהן, משה קפלינסקי, אלן גלמן, ברק הרשקוביץ, עידן עופר, אמיר אלשטיין, ערן שריג, משרד רואי החשבון KPMG ונוספים.