טבע נאות מרחיבה את פעילותה ביפן ופותחת בימים אלה חנות רביעית בעיר טוקיו בהשקעה של כמיליון שקל.
לדברי מיכאל אילוז, מנכ"ל החברה, היקף המכירות של המותג NAOT ביפן עומד על 14 מיליון שקל בשנה.
החברה מפעילה כעת 4 חנויות בטוקיו ואחת בחצי האי קיאי. בשנה החולפת השקיעה החברה כ-250 אלף דולר בפרסום ובקטלוג ייחודי לשוק היפני.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.