פסגת הנדל"ן: האם הבנקים באמת "סוגרים את הברז" לענף?

במליאת הפתיחה של פסגת הנדל"ן השנתית של "גלובס", תחת הכותרת "משחררים קרקעות-חונקים את האשראי", תעלה גם הסוגיה איך אפשר לבנות והאם חברות הביטוח ירימו את הכפפה

בעוד כולם מדברים על מצוקת האשראי בענף הנדל"ן ובכלל, ועל כך שהבנקים סגרו את הברז, הסתיים בתרועה רמה המכרז הגדול ביותר עד כה בישראל - הקמת עיר הבה"דים בהיקף מוערך של כ-9 מיליארד שקל. חברת מנרב מקימה את העיר החדשה, בנק הפועלים מממן (בסיוע בנקים נוספים), והפרויקט החלוצי יוצא בימים אלה לדרך ומוכיח שגם אם "הקופה סגורה", יש מי שמוכן לרשום צ'ק שמן.

במליאת הפתיחה של פסגת הנדל"ן השנתית של "גלובס" בשיתוף מזרחי-טפחות, תחת הכותרת "משחררים קרקעות-חונקים את האשראי", תועלה הסוגיה האם הבנקים באמת סוגרים את הברז. במקביל תישאל השאלה איך אפשר לבנות והאם חברות הביטוח ירימו את הכפפה.

בדיון ישתתפו אלי יונס, מנכ"ל מזרחי טפחות; פרופ' נתן זוסמן, ראש חטיבת המחקר בבנק ישראל; אליעזר פישמן; אברהם קוזניצקי, יו"ר מנרב אחזקות; ורועי יקיר, מנכ"ל כלל פיננסים כנף. את הדיון ינחה דרור מרמור, עורך מוסף הנדל"ן של "גלובס". איתן מדמון, מנכ"ל "גלובס", וניסים בובליל, נשיא התאחדות בוני הארץ, יישאו דברים בפתיחת המליאה.

פסגת הנדל"ן השנתית של "גלובס", שתיערך ב-5 במארס בתל אביב, בהשתתפות בכירים מענף הנדל"ן, תצביע על הכיוונים אליהם הולך הענף ותנסה לפזר את מרבית העננים. במסגרת הוועידה יוצגו הסוגיות הבוערות והנושאים העכשוויים ביותר בשוקי הנדל"ן בישראל ובעולם, יועלו לדיון המגמות האחרונות והדילמות השונות שהתעוררו בשנה האחרונה ועלו על סדר היום הציבורי.

לפרטים ולהרשמה 5988*