אומניטלקום השלימה פרויקט של הטמעת מערכת תזכור תורים טלפונית אינטראקטיבית במכבידנט - רשת מרפאות השיניים מקבוצת מכבי שירותי בריאות.
היקף הפרויקט לא נמסר, אך הוא מוערך בכמיליון שקל בשנה.
מערכת Voice Message Service, שפותחה בחברת אומניטלקום, כוללת ממשק ישיר למערכת קביעת התורים של מכבידנט ומאפשרת ביצוע אוטומטי של שיחות יזומות לקהל המטופלים.
המערכת משמשת לקבלת אישור הגעה לתור שנקבע ולעדכון בדבר שינויי תור, מידע רפואי חשוב נוסף לפני בדיקה, הוראות הגעה ועוד, כך שהמטופלים יכולים במהלך השיחה לבטל את התור, להגיע ישירות לשוחח עם הסניף או לאשר את התור.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.