הדוגמנית והשחקנית מורן גרוס נבחרה לפרזנטורית של רשת תכשיטי צבאן לקמפיין חורף 2010, זאת תמורת סכום מדווח של כ-100 אלף שקל.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום G GROUP, יעלה בעיתונות, בשלטי חוצות ובאינטרנט בהיקף של מיליון שקל.
הרשת מפעילה 6 סניפים ומשווקת ב-32 נקודות מכירה במשביר לצרכן.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.