חברת הטכנולוגיה הישראלית FiftyOne השלימה לאחרונה סבב גיוס הון פנימי בהיקף של 4 מיליון דולר ממשקיעיה הקיימים.
החברה, שהוקמה בשנת 1999 כ-E4X בידי היזם הסדרתי יובל טל, פיתחה פתרון תשלומים המיועד לקמעונאים מקוונים הפועלים מול לקוחות במדינות שונות. הרעיון הראשוני היה לחסוך מקמעונאים ולקוחות מקוונים את הצורך לעסוק בשערי חליפין במטבעות זרים. בעלי האתרים היו מאפשרים ללקוחות לשלם בכל מטבע, והחברה עשתה בשבילם את ההמרות ולקחה דמי תיווך.
עם התפתחות עולם המסחר המקוון, בשנת 2007 החברה שינתה את שמה ל-FiftyOne והגדילה את ההיצע. כיום היא מציעה חבילת מוצרים בתחום התשלומים והלוגיסטיקה, המקלה על קמעונאים מקוונים למכור ברחבי העולם, בעזרת שירותים כגון עיבוד תשלומים, חישוב עלויות ומרכז בינלאומי לניהול החזרים.
מאז הקמתה, גייסה החברה כ-30 מיליון דולר משורה של משקיעים, בהם: קרן ההון סיכון פיטנגו, קרן ההלוואות פלנוס, קרן דלתא, הקרנות האמריקניות אדם סטריט פרטנרס, JP מורגן ואונליין ונצ'רס, וממשקיעים פרטיים.
חוסכת כאב ראש ל-GAP ומייסיז
השירותים שהחברה מספקת מקלים מאוד על פעילות האתרים המסחריים, שהם רובם אמריקנים ופועלים בדולרים, בשעה ש-80% מהלקוחות שקונים באינטרנט נמצאים מחוץ לארה"ב. עד היום החברה שירתה כ-1.3 מיליארד משתמשים ב-91 מדינות.
התוכנה של FiftyOne מותקנת על תשתית המסחר האלקטרוני אצל הלקוחות, והחברה מציעה גם שירותי לוגיסטיקה ושילוח, שירות לקוחות והחזרות ומניעת מרמה.
בין לקוחות החברה נמצאים GAP, מייסיז, cooking.com, סירז, רשת האופנה טיליז (Tilly's), רשת המוזיקה Woodwind & Brasswind וקמעונאי אינטרנט נוספים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.