חברת מליסרון שבבעלות עופר השקעות ממתגת מחדש את קבוצת הקניונים שבבעלותה, בהשקעה של כ-600 אלף שקל.
המיתוג החדש ירכז את קניוני הקבוצה תחת מותג מטריה אחד בשם "קניוני עופר", והלוגו הנבחר יכלול דמות של "במבי".
את תהליך המיתוג ויצירת השפה השיווקית הובילה חברת קונספטיקה, ואת הטמעת המיתוג החדש והשפה הפרסומית יוביל משרד הפרסום יהושע TBWA, שנבחר לאחרונה לטפל בתקציב הקניונים.
תהליך המיתוג הוא השלב הראשון בהתארגנות שיווקית מחודשת של החברה כקבוצה, אשר תכלול תוכניות מקיפות בתחום השירות, העיצוב, תמהיל החנויות והחוויה.
לדברי משה רוזנבלום, מנכ"ל מליסרון, "ממחקרים שערכנו למדנו על סוגי הקהלים המבקרים בקניונים השונים שלנו ועל הצרכים המגוונים והמשתנים. הקהל המגיע לקניון מצפה לקבל חוויה כוללת של תכנים ואווירה שילוו אותו במהלך שהותו בקניון. מטרת הקניונים כ'מרכז העיר החדש' היא לספק צרכים נוספים מעבר לקנייה עצמה. התכנים שניצוק לצורך עניין זה ישתנו מקניון לקניון ויותאמו למאפייני הקהל ולצרכים שלו".
חברת מליסרון הפכה לאחת מ-3 קבוצות הקניונים המובילות בענף, לצד קניוני עזריאלי והקניונים של חברת בריטיש ישראל. זאת לאחר רכישת קניון רמת-אביב וקניון סביונים. בבעלות הקבוצה 5 קניונים, בהם: הקריון, קניון רמת-אביב, קניון רננים, קניון סביונים וקניון חוצות המפרץ.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.