זכיינית ערוץ 2 רשת בוחנת את עתיד התוכנית "שבוע סוף". ל"גלובס" נודע כי בזכיינית ערוץ 2 בוחנים בין היתר עריכת שינוי ייסודי בפורמט התוכנית, וייתכן כי אף יורידו אותה מהמסך מוקדם מהמתוכנן.
המהלך המסתמן הוא לאור ההפסדים הגדולים של הזכיינית בערב השידור, העומדים על עשרות אלפי דולרים בערב. תוכנית הבידור מביאה נתוני רייטינג נמוכים משמעותית מההערכות, באופן שאינו מכסה את ההשקעה בתוכנית.
אמש (ג') השיגה התוכנית את הרייטינג הנמוך ביותר לעונה זו - 16.9%. בתוכנית עתירת הכוכבים מול המצלמה ובחדר הכותבים מושקעים מדי פרק בין 100 ל-150 אלף דולר, ועם זאת לא השיגה התוכנית ב-3 משדריה העונה יותר מ-19% צפייה. אתמול השיג גם הפרק האחרון של "הכל דבש", ששודר אחרי "שבוע סוף", רייטינג מאכזב של 11.8% בלבד.
כפי שפורסם לראשונה ב"גלובס", סביב הפורמט המחודש של התוכנית שוררת מחלוקת בין יואב גרוס, מפיק התוכנית, שאמון על פיתוחה הראשוני בעונותיה הראשונות, לבין הנהלת הזכיינית. לאחר שהוחלט לשנות לחלוטין את מבנה תוכנית הדגל למעין גירסה עברית של "סטארדיי נייט לייב" אך לשמור על השם של המותג שזכה להצלחה בשנה שעברה - ניתק גרוס כמעט לחלוטין מגע מההתנהלות בתוכנית.
את תגובת רשת לא ניתן היה להשיג.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.