רשת האופנה GRIP משיקה מגזין אופנה לחורף 2009/10 בהשקעה של 400 אלף שקל.
המגזין, שיתמקד בתכנים בנושא אופנה, יחולק בלמעלה מ-40 אלף עותקים בסניפי הרשת ויגובה בפעילות קד"מ.
בנוסף, ניתן יהיה להורידו חינם ישירות לטלפון הנייד באמצעות שליחת SMS.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.