משרדי הפרסום
דרורי-שלומי,
פוגל-אוגילבי ו-
TBWA דיגיטל הם המתמודדים במכרז על
תקציב הפרסום של
קו-אופ ישראל, מפעילת מותג רשתות השיווק
מיסטר זול - כך נודע ל"גלובס". המשרדים הציגו באחרונה פרזנטציות בפני הנהלת הקבוצה.
תקציב הרשת טופל עד עתה באמצעות מור-קורן, שהפכו עם הזמן ל-TBWA דיגיטל, לאחר שהבעלים מכרו את מניותיהם לרמי יהושע, בעלי יהושע TBWA. בשנה האחרונה הצטרף למערך הפרסום של קו-אופ ישראל גם משרד הפרסום קוואטרו מקבוצת אדלר-חומסקי, שקיבל לידיו את החלק הקטן יחסית בתקציב - של רשת ממן. משרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי עצמו מטפל בתקציב הפרסום של שופרסל.
עד עתה לא נתפסה קבוצת קו-אופ ישראל כמפרסם אטרקטיבי במיוחד, שכן שתי תתי-הרשתות שלה - מיסטר זול הממוצבת כרשת זולה שכונתית, וממן הממוצבת כרשת שהדגש שלה הוא מחיר ושירות - הפנו את עיקר הפרסום שלהם, גם בטלוויזיה, לפרסום 'הארד סייל'.
עם זאת, עם גדילתה המואצת של הרשת והפיכתה לאחת הגדולות בישראל, התקבלה גם החלטה אסטרטגית ללכת לתהליך של מיתוג, שיבנה את התפיסה שלה בקרב קהל הצרכנים כרשת גדולה וכן יאפשר מבצעי מכירות כלל-ארציים.
כפועל יוצא החליטה הרשת לפנות לכ-10 משרדי פרסום עם בריף בנוגע לתנאי ההתמודדות במכרז. נראה כי היענות המשרדים לא היתה רחבה, שכן בסופו של דבר מתמודדים על התקציב 3 משרדים - ולא 5 כפי שתוכנן במקור.
קו-אופ ישראל מפעילה שתי תתי-רשתות: מיסטר זול וממן, שיחד מונות כ-54 סניפים בפריסה ארצית עם מחזור פעילות של כ-1.2 מיליארד שקל. הרשת הגדולה מביניהן היא מיסטר זול, המונה 43 סניפים.
בעבר אמר רמי מנדל, מנכ''ל קו-אופ ישראל, ל"גלובס" כי תקציב הפרסום של הקבוצה לשנת 2010 יעמוד על כ-10 מיליון שקל, מתוכם כ-7 מיליון שקל לפרסום רשת מיסטר זול.
צבי וילדר, דובר הקבוצה, סירב היום (ד') להתייחס לידיעה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.