אוהדי מילאן לא ממש אהבו את מה שהקבוצה שלהם עשתה הקיץ בשוק ההעברות - מכירתו של קאקה לריאל מדריד ויוהאן גורקוף לבורדו ומנגד רכש דל במיוחד. זהו כנראה ההסבר העיקרי לכך שהקבוצה האיטלקית מכרה רק 25,948 מנויים לעונה הקרובה, ירידה של 38% לעומת העונה הקודמת, אז נרשמה התלהבות בקרב הקהל של הרוסונרי בעקבות החתמתו של רונאלדיניו. בעונה הקודמת האדומים-שחורים מכרו הכי הרבה מנויים בליגה האיטלקית.
מאז שעברה לשליטתו של סילביו ברלוסקוני לפני 25 שנה, זוהי הפעם הרביעית בלבד שמילאן מצליחה למכור פחות מ-40 אלף מנויים למשחקי הבית שלה בסן סירו.
ה"גאזטה דלו ספורט" מפרסם כי נמכרו העונה למשחקי הסרייה A סך של 335,435 מנויים, ירידה של 15 אלף מנויים לעומת עונת 2008/09, וכמות דומה לזאת שנרשמה ב-2007/08. מי שמוליכה העונה את הרשימה היא אינטר, שמכרה יותר מ-40 אלף מנויים, בדומה לעונה הקודמת. יובנטוס נהנית השנה מעלייה של 5.4% במכירות ל-18,710.
עוד קבוצה שרושמת העונה ירידה משמעותית במכירות היא פיורנטינה: מ-25,100 אשתקד ל-20,258 העונה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.