אורי גולדברג, מנהל שיתופי-הפעולה המסחריים ברשת, עוזב את תפקידו

זאת לאחר 4 שנים ■ הוביל במהלך תפקידו פעילויות תוכן שיווקי רבות בתוכניות הפריים טיים-של רשת, אשר חלקן דורגו ע"י חברת המחקר "אפקט טוי.וי" כפעילויות התוכן השיווקי המוצלחות ביותר

אורי גולדברג, מנהל שיתופי-הפעולה המסחריים בזכיינית ערוץ 2 רשת, עוזב את תפקידו לאחר 4 שנים.

במהלך תפקידו הוביל גולדברג פעילויות תוכן שיווקי רבות בתוכניות הפריים טיים-של רשת בכל הז'אנרים, אשר חלקן דורגו כפעילויות התוכן השיווקי המוצלחות ביותר על-ידי חברת המחקר "אפקט טוי.וי" - בהן "המירוץ למיליון", "אחד נגד 100", "רוקדים עם כוכבים", "משפחה חורגת", "אבידות ומציאות", "עד החתונה", "מרחק נגיעה", "סטארט-אפ מדינה" ועוד.

תחום התוכן השיווקי הפך בשנים האחרונות למרכיב בלתי נפרד בתמהיל הכנסות גופי השידור, והוא מהווה מנוע צמיחה מרכזי בפעילותם. ניתן לראות כיום פעילויות תוכן שיווקי בכל לוח השידורים של הזכייניות בצורות שונות.

לדברי גולדברג, "אני מסיים תקופה דינמית מרתקת ומאתגרת בחיי המקצועיים ופונה לאתגרים חדשים. אני מאחל לחבריי הרבים ברשת ולשותפיי לדרך - לקוחות, פרסומאים ומפיקים עימם עבדתי - הצלחה רבה. בהכירי את האנשים המקצועיים ברשת, אני בטוח כי צפויות להם עוד הצלחות רבות, ומודה להם על התקופה הנהדרת בה זכיתי לעבוד במחיצתם".