מנכ"ל סולל בונה מקבוצת שיכון ובינוי התפטר במפתיע

מסיים את תפקידו לאחר 33 שנה, ככל הנראה בשל חילוקי דעות עם עופר קוטלר ■ החברה בתגובה: "אנו מודים לו על שנים רבות של תרומה לחברה ומאחלים לו הצלחה בהמשך הדרך"

מנכ"ל סולל בונה תשתיות, יהושוע רפפורט מסיים את תפקידו לאחר 33 שנה בחברה. חברת הנדל"ן מקבוצת שיכון ובינוי של שרי אריסון. רפפורט, מנהל ותיק בחברה, היה חתום על תכנית ההתייעלות בסולל בונה והחזרת החברה לרווחיות. גורמים בענף טוענים כי רפפורט ועופר קוטלר, מנכ"ל שיכון ובינוי, לא ראו את הדברים עין בעין אולם בשיכון ובינוי טוענים שהיחסים ביניהם טובים.

רפפורט (59) כיהן בעברו כמנכ”ל חרות הנדסה ומערכות, סמנכ”ל בחברת דרך ארץ (C.J.V) וסמנכ”ל בסולל בונה בנין ותשתית.

מהחברה נמסר בתגובה, כי "רפפורט מסיים את תפקידו בקבוצה לאחר שנות עשייה, בהן כיהן במגוון תפקידים בכירים. יהושע היה שותף ומוביל בהנהלת הקבוצה וכמנכ"ל סולל בונה תשתיות תרם רבות להצלחת החברה והעלה אותה על מסלול של הצלחה בשנים האחרונות. אנו מודים לו על שנים רבות של תרומה לחברה ומאחלים לו הצלחה בהמשך הדרך".

סולל בונה תשתיות הינה הזרוע הביצועית של שיכון ובינוי בישראל. החברה מתמקדת במיזמי הנדסה אזרחית, עבודות בנייה רחבות היקף, מבני תעשיה והייטק, תחנות כח, בתי מלון, בתי חולים, סלילת שדות תעופה, תשתיות כבישים, גשרים ומבני ציבור וכן בפרויקטים לאומיים של תחבורה, תשתיות ואיכות סביבה. עם לקוחות החברה בארץ נמנים משרדי ממשלה, חברות ממשלתיות וכן רשויות מקומיות. בין היתר מבצעת החברה את פרויקט כביש חוצה ישראל (קטע 18), את פרויקט מנהרות הכרמל ומתקן התפלת המים בחדרה.