נגמר הסכסוך: עובדי בנק אוצר החייל יקבלו תוספת שכר של 4%

בנוסף, העובדים יקבלו מענק של חצי משכורת ■ יו"ר ועד העובדים: ההישג החשוב ביותר לעובדים הוא הבטחה של הנהלת הבנק כי תישמר עצמאותו ביחס לבנק הבינלאומי

אחרי סכסוך עבודה של 3 חודשים, אסיפת הסברה אחת ושביתה של שעתיים, נחתם הסכם עבודה חדש עם עובדי בנק אוצר החייל, שמבטיח להם תוספת שכר של 4% ומענק של חצי משכורת.

יו"ר ועד העובדים, איציק נעמן, טוען כי בלי קשר למה שהם דרשו קודם, אלה המספרים להם הם שאפו להגיע בפועל. "בבנק לאומי ובבינלאומי העובדים קיבלו תוספת של 2.5% בלבד", טוען נעמן. לדבריו, ההישג החשוב ביותר לעובדים הוא הבטחה של הנהלת הבנק כי תישמר עצמאותו ביחס לבנק הבינלאומי , שרכש את אוצר החייל לפני שלוש שנים.

בהסכם הרכישה הבטיח הבנק הבינלאומי לשמור על עצמאותו של אוצר החייל למשך 5 שנים, אולם נעמן טוען כי הובטח להם כעת שגם לאחר תקופה זו לא יעברו מחלקות של אוצר החייל אל הבנק הבינלאומי. "זה לא כתוב במפורש, אבל זה מה שנאמר לנו ובכתב הובטח שישמרו כל הזכויות שלנו", הוסיף נעמן.

עובדי אוצר החייל שיבשו בשבועיים האחרונים את עבודת הבנק בטענה כי לאחר שכבר הגיעו להבנות מול הנהלת אוצר החייל, הבנק הבינלאומי התערב וביקש מהנהלת אוצר החייל לסגת מן ההבנות.

בבנק אוצר החייל מסרו היום: "הנהלת הבנק מברכת על הסיכום שהושג עם וועד העובדים, סיכום שהוא לטובת כל הצדדים: העובדים, ההנהלה וציבור הלקוחות. הנהלת הבנק בטוחה כי מערכת היחסים הטובה בין הנהלה לבין וועד העובדים תשמר לאורך זמן".