3 זכיות משמעותיות בפרס הנחשב "גרנד פרי" אמש (ד') בפסטיבל הפרסום בקאן. הזוכים הם:
* Best job in the world - הקמפיין הגדול של האי האוסטרלי הקטן קבע שיא כשזכה בגרנד פרי שלישי אחרי הזכיות ב-PR וב-Direct, וזכה אתמול גם באתרים ואינטראקטיב. קמפיין של סוכנות שאיש לא שמע עליה בעבר, CumminsNitro, יצר באזז שיא. קמפיין שללא האינטרנט לא היה יכול לקרות.
* Eco:drive של פיאט וסוכנות AKQA - מהלך שיווקי שהוא למעשה מוצר חדש, פלטפורמה חדשה. אין ספק כי הפרס כאן הוא לא על קריאייטיביות של קמפיין אלא על קריאייטיביות בפיתוח מוצר - ועל שותפות מרתקת בין משרד ללקוח.
* Why so serious? - קמפיין של 42Entertainment לקידום הסרט "באטמן - האביר האפל" - קמפיין מתמשך וחוצה מדיות שעירב 10 מיליון איש בעשרות ארצות.
* הכותבת משמשת כמנכ"ל משרד הפרסום מקאן-אריקסון.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.