נחתם הסכם עם מחזיקי האג"ח ב-PMS; הסכימו להמיר חלק מהחוב למניות ולדחות הפירעון ל-2010-2017

עו"ד גבי הייק שייצג את החברה: "מקרה זה הוא מאד קיצוני וחריג, אפילו ביחס למצב החברות בימינו, כיוון שהחברה הייתה קורבן להתנהלות קיצונית של הבנק בשבדיה"

מחזיקי האג"ח של חברת הנדל"ן PMS , הנמצאת בשליטת אילן ניר (40.2%), ראובן אדלר (3%) ואייל חומסקי (3%) אישרו את ההסדר הכולל להכנסת משקיעים חדשים לחברה ופריסת חובות.

PMS נקלעה בחודשים האחרונים למשבר בעקבות אי עמידה בתנאי הלוואה כלפי בנק בשבדיה, שחילט את נכסי החברה במדינה. על פי הדו"חות הכספיים האחרונים: היקף התחייבויות של חברת הנדל"ן עמד על כ-700 מיליון שקל, מרבית החוב לבנק ו-52 מיליון שקל למחזיקי האג"ח.

באסיפת אג"ח שהתקיימה השבוע הסכימו מחזיקי האג"ח להמיר חלק מהחוב למניות ולדחות את מועדי הפירעון של האג"ח (קרן וריבית) לשנים 2010 עד 2017, כאשר מדי חודש דצמבר יתבצע תשלום של הריבית בגין התקופה הקודמת ושל שמינית מהקרן. המנגנון שנבנה יאפשר למשקיעים החדשים בחברה גמישות בכדי לקחת חזרה את הנכסים מהבנק ומצד שני להמשיך ולהיות מחויבים כלפי החברה ומחזיקי האג"ח.

עורך דין גבי הייק ממשרד זליגמן, שייצג את החברה, אמר היום ל"גלובס": "מקרה זה הינו מאד קיצוני וחריג, אפילו ביחס למצב החברות בימינו, כיוון שהחברה הייתה קורבן להתנהלות קיצונית של הבנק בשבדיה. העסקה מאד מורכבת וזאת גם בשל הוראות הדין וגם בשל מעורבות גורמים רבים כל כך במצב: החברה, נושאי המשרה, בעלי המניות, מחזיקי האג"ח, הבנק בשבדיה, המשקיעים החדשים וכולי".