משפחת שנידמן מוותרת על חו"ל: ביטוח ישיר מוכרת את חברת הביטוח Intouch בתמורה ל-365 מיליון שקל

העסקה צפויה לייצר לביטוח ישיר רווח הון (לאחר מס) של כ-180 מיליון שקל ; דורון שנידמן: "המדיניות האחראית הניעה אתנו לממש את המיזם תוך יצירת רווח ותזרים מזומנים משמעותי"

בהמשך להודעתה מאתמול (ד') מדווחת היום (ה') חברת ביטוח ישיר שבשליטת חברת צור שמיר של משפחת שניידמן כי היא מוכרת את חלקה (50%) בחברת Intouch Insurance לחברת RSA תמורת כ- 70 מיליון אירו (365 מליון שקל). העסקה צפויה לייצר לביטוח ישיר רווח הון (לאחר מס) של כ- 180 מיליון שקל.

ביטוח ישיר דווחה היום כי חתמה עם RSA Insurance Group על מסמך עקרונות בלתי מחייב לפיו RSA תרכוש מהחברה את מלוא החזקותיה במניות של Intouch Insurance Group B.V, החברה המרכזת את פעילות הביטוח הבינלאומית של ביטוח ישיר, בתמורה לכ- 70 מיליון אירו (כ- 365 מיליון שקל), אשר תשולם לחברה בשני תשלומים: 20 מיליון אירו במועד חתימת ההסכם המחייב או ביום 31 במרס 2009 (המאוחר מביניהם) ויתרת התשלום במועד השלמת ההסכם, ככל וייחתם.

העסקה כפופה להתקיימות מספר תנאים מתלים אשר המועד האחרון לקיומם ייקבע במסגרת ההסכם המחייב ליום 30 בספטמבר 2009. עם חתימת המסמך העמידה RSA לחברה המשותפת מסגרת אשראי בסכום של עד 36.2 מליון אירו.

דורון שנידמן, מנכ"ל החברה, מסר: "אנו מדווחים היום על חתימה על עסקה מהותית זו אשר נחתמת על רקע הסערה ואי הוודאות השוררת בשווקים הפיננסים ברחבי העולם. זוהי תקופה של משבר אשראי שכמותו לא חווינו אשר מחייבת את החברה לפעול במדיניות השקעה אחראית וזהירה במיוחד. המדיניות האחראית הניעה אתנו לממש את המיזם תוך יצירת רווח ותזרים מזומנים משמעותי."