חברת HOT יוצאת בקמפיין לגיוס עובדים בהשקעה של 2 מיליון שקל. החברה הכריזה על תוכנית לגיוס 500 עובדים נוספים לטובת שיפור שירות הלקוחות מיד עם היכנסו של המנכ"ל החדש, הרצל עוזר, והמינוי המפתיע שביצע של מיקי מרגלית לסמנכ"ל השירות בחברה.
מרגלית רכש מוניטין של מומחה בתחום שירות הלקוחות והוא עוסק בכך מזה שנים. העובדים החדשים שיגויסו לשורות החברה ישובצו בתחומים שונים הקשורים לשירות הלקוחות.
לדברי הרצל עוזר, "קמפיין הגיוס משרת שתי מטרות מכובדות וחשובות, במיוחד על רקע המשבר הכלכלי והפיטורים במשק - חיזוק מערך השירות של HOT ויצירת 500 מקומות עבודה חדשים".
החברה מסרה כי להערכתה, כבר בחודשים הקרובים יחושו לקוחות HOT בהבדל. תוספת כוח-האדם, הן מבחינה מספרית והן מבחינת איכותו, תשפר לאין ערוך את השירות הניתן ללקוחות, ותעצים אצלם את חוויית הלקוח.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.