מארוול ישראל הודיעה כי לאור המצב הכלכלי תפטר כ-8% מעובדיה

החברה, הפועלת לפתרונות סיליקון אחסון ותקשורת, הודיעה כי היא נערכת למציאות הכלכלית החדשה ותפטר כ-90 מתוך כ-1,100 עובדיה בישראל

חברת מארוול ישראל, הפועלת לפתרונות סיליקון אחסון ותקשורת, הודיעה היום (א'), כי היא נערכת אל מול המציאות הכלכלית החדשה ומצמצמת את מצבת כוח האדם. החברה תפטר כ-90 מתוך כ-1,100 עובדיה בישראל.

אליעז לביא, סגן נשיא בכיר במארוול ומנכ"ל מארוול ישראל, אומר כי, "הפרידה מעובדים היקרים לליבנו, מהווה רגע קשה וכואב מאוד, אך המציאות הכלכלית החדשה מחייבת ארגונים לנהוג באופן אחראי ולערוך בדיקה מחודשת של הוצאות החברה, על מנת שנוכל להבטיח את המשך פעילותינו באופן יעיל וריווחי לטווח הארוך".

לביא מוסיף, כי "מארוול היא אחת החברות המובילות בעולם בתחומה, ושמנו לעצמנו כיעד להמשיך ולהוביל את השוק. אנו מביטים כעת קדימה".

במארוול ישראל ציינו, כי בקבוצת מארוול לא התקבלה החלטה גורפת על צמצומים רוחביים על בסיס פרמטרים קשיחים, אלא גישה גמישה המנחה כל יחידה עסקית לבדוק כיצד נערכים אל מול האתגרים הכלכליים הגלובליים החריגים. החשיבה העסקית העומדת בבסיס זה היא להותיר את מספר העובדים הנדרש לחברה כדי לתמוך בפעילות הקיימת ובפעילויות נוספות שהוגדרו.