הזמנות האונליין רושמות יציבות בהשוואה לחודש הקודם, אך השפעות יוקר המחיה ניכרות בחיפוש אחר מבצעים • לצד שימוש גובר באפליקציית תן ביס לטובת רכישות פיזיות בקמעונאיות מזון, נרשמו הזמנות לקיץ בוויזאייר • הדירוג החודשי של אתרי האונליין בארץ
הרשת, שנרכשה בסוף 2017 תמורת כ-5 מיליון שקל ע"י היבואנית הבלעדית של המותג היינס, החלה בצעדים לקראת סגירתה • גורל העובדים לא ידוע • בשיאה מנתה הרשת 5 חנויות, והרכישה נעשתה מתוך כוונה להרחיב את פעילותה
עם רדת הגשמים הראשונים, אצו רצו ההורים להצטייד בקפוצ'ונים לילדים ■ בדיקה ברשתות האופנה מגלה טווח מחירים רחב, אך מי שרוצה לצייד כמה ילדים בכמה פריטים, יוכל לחסוך אם יקנה ברשתות המוזלות ובחנויות הפרטיות
ניסים חכם (שוקו) מדבר על התחרות, מסביר למה הוא מצמצם את הפעילות בילדים, מדוע מחירי השכירות יורדים והבגדים ממשיכים להיות יקרים ולמה הוא בכלל לא מוטרד מהעתקות
לפני שנה קסטרו הפתיעה את שוק האופנה וחנכה חנות אונליין ■ מאז אף אחת מהרשתות הגדולות לא הצטרפה אליה, ונראה שהן מעדיפות להשקיע בהרחבת פריסת החנויות ■ מי שכן חוגגות ב-eCommerce הן דווקא הרשתות הקטנות
בלי שם קליט ומוכר, בלי השקעה בפרסום ובלי שום מבצע לאורך העונה, חברת אופנת הבייסיק נהנית מרבע מיליון לקוחות, שלא מהססים לשלם 240 שקל לסווטשירט גם בעידן הפוסט-מחאה ■ דרור לב, המנכ"ל, מספק הסברים
פותחת סניף בביג פאשן נצרת ופינות אאוטלט בחנויות בכרמיאל, עכו וקריית אתא
רשת אופנת הבייסיק, שמוכרת יותר בשמה הקודם "היינס", מתרחבת ■ עוד בתוכנית: הרחבת הפעילות בהלבשה התחתונה, בעיקר בחזיות, ואפשרות לכניסה גם לתחום הג'ינסים
עלי אקספרסWoltויזאיירטיב טעםטרמינל Xמסחר מקווןקניות באינטרנטתן ביס